“It’s the Most Wonderful Time of the Year” Terugblik op kerst 2023

“It’s the Most Wonderful Time of the Year” zingt een bekend liedje over kerst. En dit jaar was dat opnieuw weer zo in de Paradijskerk!

Op zondag 17 december hebben parochianen van alle leeftijden, na de eucharistieviering, met elkaar de kerststal opgebouwd. De lunch werd verzorgd en er was warme thee om tussendoor op te warmen. De kerstkransen kregen ook weer hun vaste plek aan de pilaren in de kerk.
(tekst gaat verder onder de foto)

Op zondag 24 december bleven de deuren van de Paradijskerk de hele dag open. In de ochtend was de eucharistieviering van de 4e adventszondag. In de namiddag werden er Christmas Carols in allerlei talen gezongen en daarna ging ons “kerstplein” van start. Kerstmuziek, glühwein en warme chocolademelk vulden het plein voor de kerk. Om 21.00 uur was de traditionele kerstnachtmis, ook na afloop werd er nog chocolademelk en glühwein geschonken, totdat alles op was.
Het kerstplein is dankzij een financiële bijdrage van Stichting St. Jansplaats georganiseerd.
(tekst gaat verder onder de foto)

Op zondag 7 januari is Epifanie in de Paradijskerk gevierd. Ook kregen alle bezoekers de huiszegen voor het nieuwe jaar van Pastoor Bruce Rienstra mee naar huis.