Actie ‘Sint voor Kint’ 2023 – terugblik

De Paradijskerk deed traditiegetrouw mee met de actie ‘Sint voor Kint’ van Serve the City Rotterdam. Door een sponsorloop, collectes en verkopingen is er geld ingezameld om bij te dragen aan cadeautjes voor alle Rotterdammers met het Sinterklaasfeest.

Helaas kunnen heel veel kinderen in Rotterdam geen leuk Sinterklaasfeest vieren. Omdat er thuis niet genoeg geld is. Met de benefietactie Sint voor Kint brengen wij daar verandering in!

Vele kerken, waaronder onze parochie, hebben dit jaar geld opgehaald voor Sint voor Kint! Van het geld worden cadeaubonnen ter waarde van € 20,00 gekocht. Ouders of kinderen kunnen daarmee iets moois uitzoeken voor het Sinterklaasfeest.

Dit jaar deelt ‘Sint voor Kint’ 2557 cadeaubonnen uit, onder andere door de bijdrage van de Paradijskerk!
(het persbericht van Sint voor Kint staat onderaan deze pagina)

Trek in appeltaart, pepernoten of stoofperen? In november 2024 doen we opnieuw mee met ‘Sint voor Kint’!

Persbericht Sint voor Kint 2023