Geen publieke vieringen, wel KerkTV vanuit Het Paradijs

Onlangs berichtte het Crisisteam van de landelijke Oud-Katholieke Kerk dat de parochiekerken voorlopig nog tot en met Paaszondag gesloten zijn voor publieke vieringen uit solidariteit met de samenleving. Wel zijn er mogelijkheden voor het jeugdwerk en het uitzenden van eigen kerkdiensten via livestream.

Online vieringen via KerkTV

Vanuit de Paradijskerk kunt u de eucharistievieringen op zon- en feestdagen vanaf 14 maart volgen op het platform Kerkdienstgemist. Via www.paradijskerkgemist.nl komt u direct op ons kerkTV-kanaal; waar u de viering live kunt meevieren, maar ook vieringen kunt terugkijken. Het is ook mogelijk om de app te downloaden op uw smartphone of tablet via de appstore:

TIP: gebruik uw tablet voor het kijken van de uitzending. Tijdens de vieringen kunt u dan eenvoudig deelnemen aan de collecte door met uw smartphone de QR-code te scannen die in beeld gebracht wordt. Als u in het bezit bent van een AppleTV of Chromecast, kunt u ook vanaf uw tablet naar uw eigen televisie streamen.

Voor sommige kleinere vieringen wordt gebruik gemaakt van ZOOM, waarbij de deelnemers elkaar kunnen zien en actief kunnen participeren. Voor deze vieringen kunt u zich aanmelden per e-mail en ontvangt u een link.

Een overzicht van al onze vieringen kunt u hier vinden.

Pastoraal contact en Sacrament van Verzoening

Wie behoefte heeft aan een gesprek kan contact opnemen met de pastoor.Er is wekelijks een telefonisch spreekuur (telefoon 06 22 42 44 22):

• dinsdag 14.00-16.00 uur;
  • woensdag 19.00-20.00 uur.

U kunt dan de pastoor spreken of een afspraak maken voor een uitgebreider gesprek of het Sacrament van Verzoening.

Open Kerk

De Paradijskerk blijft elke zaterdag geopend van 14.00-17.00 voor het aansteken van een kaarsje of om even stil te worden. Zodra de mogelijkheden dit toelaten hopen we de openingstijden weer wat te kunnen verruimen.