Geocache

De Kerk wordt gevonden…

Sinds september heeft de Paradijskerk een verborgen schat op haar terrein liggen. Een zogeheten geocache, een waterdichte container. Wereldwijd gaan mensen op zoek naar deze verborgen geocaches die liggen op bijzondere of mooie plekken. Vaak in de natuur, of bij mooie gebouwen. De spelers van het spel krijgen een de coordinaten van de “schat” en kunnen met bijvoorbeeld hun mobiele telefoon naar de geocache toe navigeren.

Het spel wordt gespeeld door dagjesmensen, geocache-fanaten en gezinnen. Op die manier wordt is onze kerk nu ruim 80 keer ‘gevonden’. En iedereen laat een vriendelijk berichtje achter, een voorbeeldje:

Met een vriendin vandaag een klein rondje rotterdam gedaan. Het weer werkte goed mee en ik heb een paar caches kunnen vinden. Deze cache meegenomen. Het was niet moeilijk te vinden. Wat een mooie kerk trouwens. Ik wist niet dat er zoiets was midden in de stad. Heb ervan genoten.”

Bekijk/bezoek onze Geocache