Geslaagde vrijwilligersbijeenkomst

Zondag 18 oktober 2015 werd een vrijwilligersbijeenkomst gehouden, waarmee het kerkbestuur haar dankbaarheid wilde uitdrukken voor al het werk dat de (±50) vrijwilligers van de Paradijskerk verrichten.

Dagelijks open kerk, schoonmaak, kerkmuziek, koorzang, bloemen, etc. Ontelbaar veel werk wordt er jaar in jaar uit verricht en dat vond het kerkbestuur een bankje waard.

Het eerste deel van de avond stond in het teken van bezinnen op vrijwilligerswerk door het gesprek met elkaar aan te gaan. In drie groepjes werd gesproken over ieders vrijwilligerswerk, wat hem/haar inspireert en waar men nog mee geholpen zou zijn.

Na de plenaire terugkoppeling was de feestelijke Italiaanse maaltijd en gezellige nazit.