Muziek voor twee

orgelconcerten

orgel ParadijskerkOok dit jaar is er weer gelegenheid tot het bijwonen van een uniek dubbelconcert: twee musici, twee locaties, twee mooie op elkaar afgestemde programma’s, één groot feest. U kunt na het eerste concert in de Paradijskerk een bescheiden lunch kopen en vervolgens met de rest van het publiek rustig naar Delfshaven lopen voor het tweede concert in de Oude of Pelgrimvaderskerk, en daarna van een hapje en drankje genieten en nog even napraten. Een mooie middag voor muziekliefhebbers. Welkom!

Programma zaterdag 12 september 2015

12.00 uur: Paradijskerk
“Muziek voor twee”, Wouter Blacquière & Gerard van der Zijden brengen muziek op hoofdorgel, kistorgel en piano, o.a. werken van W.A. Mozart, A. Soler, en C. Franck. Toegang gratis, collecte na afloop.

14.00 uur: Oude of Pelgrimvaderskerk
(Aelbrechtskolk 20, 3024 RE Rotterdam Delfshaven)
“Muziek voor twee”, Gerard van der Zijden & Wouter Blacquière  spelen muziek op hoofdorgel, koororgel, drukwindharmonium en piano, werken van  o.a. C. Franck, Ch. M. Widor, en J. Blanco. Toegang gratis, collecte na afloop.

Meer over orgelmuziek in Rotterdam…