Oriëntatiecursus

In september start er weer een nieuwe reekst oriëntatie-avonden waarbij het oud-katholicisme centraal staat. Als klein kerkgenootschap is de Oud-Katholieke Kerk niet algemeen bekend.

Er zijn veel mensen die al een tijdje geleden of onlangs in de Paradijskerk zijn gekomen en de avonden zijn dan ook in eerste instantie voor hen bedoeld. Daarnaast zijn alle geïnsteresseerden welkom en elke oud-katholiek die zijn of haar geheugen wil opfrissen.

De serie bestaat uit drie avonden, waarbij een film wordt gekeken en inleidingen worden gehouden door pastoor Hans de Rie en lector Michael van den Bergh. De avonden beginnen om 19.30 met het zingen van de Completen, waarna koffie en de rest van het programma.

Data: dinsdag 8, 15 en 22 september

Tijd: 19.30 uur

Aanmelden: graag overleggen met Michael van den Bergh of deelname aan de laatste avond nog mogelijk is.