De Brug Online

Vanaf vandaag kunt u De Brug ook Online lezen. In overleg met onze bladredacteur Hilde Romeijn-van Berkel hebben we besloten vanaf 2012 De Brug Online ter beschikking te stellen, waarvoor dank aan Hilde!

Een parochieblad als De Brug kun je niet zomaar het internet op jagen zonder enig redactiewerk op de inhoud. Daarom zal De Brug Online geen privé adressen van parochianen of kerkbesturen tonen. In overleg met de bladredactie kan ook andere informatie uit de Online versie worden weggelaten. Als u toch bepaalde informatie nodig heeft kunt u de gedrukte Brug raadplegen of contact opnemen met info@paradijskerk.nl .Zodra de derde editie van De Brug klaar is zal deze ook zo spoedig mogelijk Online ter beschikking komen. Mede namens Hilde wens ik u veel leesplezier!

(klik op Parochieblad in hoofdmenu of op voorkant De Brug hiernaast om naar de edities te gaan)

Redacteur De Brug: Hilde Romeijn-van Berkel

Webmaster: Joost Janssen Zeegers