Afscheid pastoor Hans de Rie – zaterdag 21 mei

Op zondag 30 januari jl. vierden wij voor de laatste keer eucharistie met Hans de Rie als pastoor van de Paradijskerk. Een echt afscheid moest helaas uitgesteld worden door de coronamaatregelen. Inmiddels is er alle ruimte om samen te komen en elkaar te spreken. Daarom nemen we aanstaande zaterdag, 21 mei, afscheid van pastoor Hans. Met een middag van inspiratie en ontmoeting, rondom het thema Open Kerk voor de stad. Een thema dat pastoor Hans na aan het hart ligt.

U bent van harte welkom om deel te nemen aan dit middagprogramma, met inspirerende bijdragen, sprekers en muziek van onder meer Aartsbisschop Bernd Wallet en dr. Mattijs Ploeger).

13.30-14.00 Inloop met koffie en thee
14.00-16.00 Inspiratie en muziek – Open Kerk voor de stad
16.00-17.00 Ontmoeting met een drankje en gelegenheid afscheid te nemen van pastoor Hans

Het is niet verplicht u aan te melden, maar bericht van uw komst wordt wel gewaardeerd in verband met de catering.
U kunt mailen naar secretaris@paradijskerk.okkn.nl