Extra open kerk

Elke zaterdag is de Paradijskerk geopend voor wie even wil bijkomen van de hectiek van alle dag. Nu de viering van Kerstmis beperkt wordt door de avondlockdown en een beperkt aantal zitplaatsen, willen we als parochie toch graag de stad in de gelegenheid stelen om stil te staan bij Kerstmis, de geboorte van onze Heer Jezus Christus.

Daarom zal er op vrijdag 24 december en van maandag 27 t/m donderdag 30 december extra Open Kerk zijn, telkens van 14.00 uur tot 17.00 uur. We danken bij voorbaat de vrijwilligers die dit deze keer mogelijk maken!

Graag nodigen we iedereen uit om even in de kerk te zijn. Niet alleen om de kerk te zien, maar vooral ook om zich te laten raken door de stilte, het aansteken van een kaars of het bezichtigen van de kerststal – het kerstverhaal in beelden uitgedrukt.

Op deze dagen zal ik aanwezig zijn van 14.30-16.00 uur voor ieder die behoefte heeft aan een pastoraal gesprek of graag het Sacrament van Verzoening wil vieren. U kunt hiervoor ook per mail een afspraak maken met de pastoor: pastoor@paradijskerk.okkn.nl

Pastoor Hans de Rie