Blijf op de hoogte via onze socials!

Wij zijn naast onze website actief op Facebook, Instagram & WhatsApp. Op Facebook & Instagram zie je aankondigingen van activiteiten of bijzondere vieringen. En je ziet wat er allemaal gebeurt in en rondom het Paradijs. Leuk als je ons volgt!
Heb je zelf een leuke foto of video van een activiteit? Tag de Paradijskerk in je post, dan delen we het! We gebruiken vaak de hashtag: #paradijsvooriedereen

De WhatsAppgroep gebruiken we vooral voor korte mededelingen: over activiteiten, maar ook om mee te helpen met een eenmalige klus zoals de kerststal optuigen, onkruid uit de tuin te halen of chocomel te schenken. En oproepjes om doordeweeks mee te komen eten doen we daar ook.
Wil je in de WhatsAppgroep? Stuur dan een mailtje naar secretaris@paradijskerk.okkn.nl