Samen koken, eten en de completen bidden

Terugblik op ‘de jonge Oud-Katholieken’ in de Paradijskerk.

Op 24 juli kwam de groep ‘De Jonge Oud-Katholieken’ bijeen in de Paradijskerk. De jongeren vanuit Rotterdam waren op deze avond goed vertegenwoordigd. Pastoor Bruce vertelde over de historie van de parochie en gaf een rondleiding door de kerk.

Tijdens het snijden van de groenten en het bakken van falafel en wraps werd er verder kennisgemaakt. Na een goede maaltijd in het zonnetje op het kerkplein volgde een inhoudelijk gedeelte. We spraken over dat wat ons inspireert in het leven, meestal aan de hand van voorwerpen en wat ons bindt aan de Oud-Katholieke Kerk.

De avond werd afgesloten met de gezongen completen. Na de zomervakantie staat er weer een nieuwe avond gepland.

Wil je op de hoogte blijven over de activiteiten van ‘De Jonge Oud-Katholieken’? Volg dan dit instagramaccount of neem contact op met diaken en jongerenpastor Thelma Schoon.